Vad fan gör jag här?

På riktigt alltså? Vad fan gör jag här i norrland? Alltså... jag har kommit fram till att jag verkligen inte har någon anledning till att bo här egentligen, mer än att jag är född på just detta ställe i världen.

Jag menar, se det såhär, vi har vinter från slutet av oktober/början av november till maj ungefär. Vilket betyder att vi har ett jävla halvår med snö och kyla, om inte mer. En del älskar att åka slalom eller snowboard medans andra säger att det enda bra med vintern är att köra skoter. Hallå, jag då? Jag har aldrig stått på varken ett par slalomskidor eller en snowboard, jag har fan aldrig ens kört eller åkt skoter! (Hahaha vet) Sen finns det med skridskor också men det tycker jag är vidrigt tråkigt, haha.

Menar inte med att klaga på norrland så mycket som möjligt i det här inlägget, men det är så konstigt egentligen hur fel man kan komma. Allt som jag verkligen vill göra och uppleva ligger så långt borta så de pengarna har jag nästan aldrig råd att betala, kanske möjligtvis någon enstaka gång per år.

Äsch, nu ska jag gå och lägga mig för jag är så fruktansvärt trött. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0