Caught up in the moment, but not in the right way


Klockan är halv tolv och jag sitter här och lyssnar på All Time Low. Älskar ATL. Dessutom börjar det bli dags att gå och lägga sig. Bittert. Jag vill sitta uppe hela natten och filosofera. Eller åka till Stockholm igen. Helst alternativ två. 

Äsch, idag har jag iallafall sovit till halv ett och jobbat i illustrator med mitt superhjälte-självporträtt. Har kommit en rätt bra bit, men har lite kvar. Har också hunnit ut på en promenad runt träsket tillsammans med Ellen. Mysigt att gå en tvåtimmarspromenad i spöregn, haha! 

Nu ska jag duscha och lyssna lite till på All Time Low innan jag jag somnar. Puss.

//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0