Do you have the time to listen to me whine?

Det är så mycket jag vill säga, och det är så mycket jag vill skriva, men ingenting kommer ut på ett bra sätt. Känns som att jag har fastnat lite i min bubbla för tillfället. Det är bara en sak jag tänker på just nu, och det är ett sätt att ta mig härifrån. Haha, det låter som att jag sitter fast och att jag panikar, inte riktigt. Fast, jo, lite.

Jag känner bara att jag verkligen behöver miljöombyte. Kommer på mig själv rätt ofta nu med att sitta och googla på Au Pair sidor och tanken om hur jag ska skaffa mig 200 timmars erfarenhet av barnskötsel dyker oftare och oftare upp i mitt huvud. 

Fast först hade jag nog velat ta mig nångonstans söderut i Sverige, som en lite prövogrej, och för att jag vill söderut. Stockholm är drömmen. Har ju avfärdat att plugga vidare såhär direkt efter skolan, men jag börjar faktiskt tänka om nu. Hade kanske varit rätt trevligt.

Nä, vi får se vart livet för mig.

Puss
//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0