Från genombrott till sammanbrott

Matar cdskivor in och ut lite automatiskt medan jag känner mig trött. Jag skulle gissa på att det blir en relativt tidig kväll iallafall. Annars har det väl inte hänt något speciellt märkvärdigt idag. Det blev en sväng på helex idag igen efter vi haft idrott, och sällskap fick jag av Alexandra och Josse!

Kom hem och insåg att idag är exakt på dagen som Kurt Cobain dog. Fast 1994 då. Nirvana är ett band som har haft stor betydelse för mig under tidigare år (och jag gillar dem otroligt mycket fortfarande) även fast jag inte växte upp under tiden de var som störst. Så det jag ville säga var väl bara vila i frid Kurt.

I don’t have the passion anymore, and so remember, it’s better to burn out than to fade away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0