Happiness machine

Gissa vad?
Idag har jag inga bilder. Detta, av den enkla anledningen att jag började dagen med att ghosta om datorn. Så jävla sköntttt. 
Annars har dagen bestått av ett par överraskningar, exempelvis att vi hade psykologiprov vilket jag helt och totalt glömt bort att vi skulle ha, men helt okej gick det väl i alla fall, trots omständigheterna!

Efter vi slutat så promenerade jag och Alexandra bort till Helex. Spenderade lite tid i gymmet innan vi bestämde oss för att boka ett indoor walking-pass. Har en sak att säga: jag är slut. Fick vänta på bussen i dryga halvtimmen efter det och det kändes som en evighet, men här är jag. Och nöjd är jag också.

Pus!
//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0