I FEEL LIKE DANCIN'!

Jahaja, idag har det skrivits nationellt prov i Svenska B. Och jo, visst gick det vägen även fast det inte sådär superjättebäst direkt kanske. Jag hade dock lite tur att det fanns ett ämne jag kände att jag faktiskt kunde skriva om, hihi. Efter vi var klara så bestämde Josefine sig för att följa med mig och Lisa till Boden, så vi tog bussen till stan där vi blev bjudna på mat på Hanssons (Tack Josie!!! I owe you). Efter lite tittande i butiker, blåsande av såpbubblor och häng så begav vi oss hemåt.

Jag vet inte vad det är med mig idag, men känner mig så glad!! Måste nog vara vädret och det faktum att man kan gå runt i stan i bara flanellskjorta utan att frysa. Love!

//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0