I'm a walking travesty, but I'm smiling at everything

Gav mig själv en liten sovmorgon imorse, eller ja, jag tog mig helt enkelt inte upp klockan 06.00. Påminnelse till mig själv: sitt inte och hetsgör en uppgift till klockan två på natten. Jag skojar inte, jag har fan drömt om illustrator, lager och penslar inatt. Less.

Nåja, efter vi haft graf och tittat på film om folk som var mer eller mindre obsessed med typsnittet helvetica så blev det lunch och jag och Lisa sprang bort till brygg, där maten vi sett fram emot såklart var slut. Äsch, annars så har jag haft engelska och strukturerat upp mig lite, bokat in muntliga nationella med Josefine och börjat på en filmanalys. 

Som sista lektion blev det idrott på helex (vad duktig jag blivit) där vi hade fritt i gymmet. Skönttt. Efteråt firrade jag mig även ett träningskort där med lite hjälp av mami och papi. Känns asbra. 

//s


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Helex är bäst bäst

2011-04-12 @ 20:15:23
URL: http://ellinorlandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0