Nån svarar "ja, jag är glad att bo i Stockholm"


Honey, I'm home!
Känns som att jag börjar varje inlägg så när jag varit borta och kommer hem, haha. Nåja, skrev ingenting innan eftersom jag inte hann, men jag och pappa tog tåget ner till Stockholm på torsdagskvällen och fick veta på vägen att det tydligen hade varit kaos på Centralen då det varit strömavbrott och massa skit, så vi trodde vi skulle bli supersena men gissa vad? Vi var precis i tid! Underbart.

Efter vi duschat av oss och fixat till oss lite så traskade vi runt på stan lite. En sväng förbi bengans blev det såklart, tror vi var inne där i drygt en timme, haha! Kom ut därifrån med två stycken sum 41 album, yeh!

Lunch blev det på samma ställe som förra gången, kinesisk/sushi buffé, så j-ä-v-l-a gott. Efter vi suttit där ett tag så traskade vi lite till innan pappa gick tillbaka till hotellet och jag gick för att träffa Johan. Det var supertrevligt, johodu! Vi vandrade runt, tittade lite på skivor och annat. Lärde honom vad en gärdsgård är (järschgårn'). I taught him good.

Sen efter ett tag blev det tyvärr dags att pallra sig tillbaka till hotellet för att hinna med tåget, trodde vi. Men sent blev tåget i dryga två timmar och vi fick åka på taxiäventyr till Hagalund.

Nåja, det gick ju bra tillslut, och jag kan nog säga att jag hade då bästa dagen på länge igår!

//s

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag gillar din blogg, fina bilder även fast plattan kanske inte är stadens vackraste plats.

2011-04-18 @ 10:11:43
URL: http://hotell-lebo.se
Postat av: Stina

Haha, det kan jag hålla med om. Men tack så hjärtligt!

2011-04-27 @ 23:27:38
URL: http://likeviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0