På bästa sändningstid får vi ett välserverat styckmord



Oooh, bra dag idag! Lite segt att gå upp halv sju, men äsch, spelar ingen roll. Började dagen med graf där inte mycket blev gjort för min del. Efteråt hade vi lunch och vi tog oss en promenad bort till bryggeriet. Engelskan spenderades på parkeringsplatsen bakom skolan med Julia och Alex och innehöll mestadels solande och såpbubblor, hehehe. 

Efter det slutade vi eftersom idrotten vart inställd (HE HE HE) och jag, Josse och Suss bestämde oss att eftersom det var så fint väder så skulle vi ha lite picknick! Så vi gick till konsum och köpte oss en engångsgrill, majskolvar, chorizo, smoothie och marsmallows! Sen missade vi en buss så vi fick sitta på floras och vänta (inte mig emot) och sen bar det av till Sävast där vi träffade Josefina som vi bjöd in till våran fina lilla grillfeeezt! 

Åh så härligt det var, så himla vårigt. Och Suss hade till och med plockat fram sin sjömansmössa!
FINFINT! (och jag gillar inte mobilbilder, men tyvärr är det allt jag har... fast jag ska sno bilder av Josse senare, hehhe.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0