Take my breath away, I don't need it anyway


Bra och framförallt produktiv dag idag, feels great! På lunchen sprang jag och Lisa på stan och gjorde lite ärenden och hämtade ut lite gratisgröt på pressbyrån, haha. Gottis vare! Efter det hade vi mediekommunikation där jag och Julia gjorde framsteg, vi fick våran första "stora" bokning till vernissaget!! Och som vi kämpat...

Nå, sen på multimedian blev jag faktiskt klar med min diktanimeringsgrej (väldigt avancerad... inte) och det var också fruktansvärt skönt!!! Nu ikväll blev det inget av mina planer, så jag ska nog göra ingenting. Lyssna på lite vinyler, se lite på tv, sitta lite vid datorn. Imorgon kör jag och Ellen heldag, jojo!
//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0