This world is just an idiots parade


Sitter och lyssnar på Chronicles Life and Death med GC medans jag tittar mig omkring i mitt rum och konstaterar att det verkligen behövs städas här. Jag intalar mig själv att jag inte har tid, men sanningen är att jag har all tid i världen men absolut inte orken.

However, idag har jag inte gjort speciellt mycket. Hunnit ner en sväng på stan för att träffa Ellen en snabbis och sen lunchat på panelen med family. Annars har jag en jobbig känsla som gör att jag inte riktigt kan slappna av, vet inte varför. Men jag gissar på att den släpper om ett tag, förhoppningsvis några dagar... 

Nejnej, nu ska jag fortsätta sneaka runt på tradera. Har hittat en singel med Adams Song som är rätt dyr i andra sammanhang, men (nästan) allt är billigt på tradera så det ju bra. Hehehe.
//s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0