You know what I need

Tänkte att jag kunde berätta lite om gårdagen eftersom jag var lite för torn up för det igår, haha. Så jävla förbannad jag var mot kvällen. Sa några väldigt fina saker om vissa människor ♥ 

Hursomhelst, annars var jag och hjälpte till med lite saker hemma hos Birgit. Vi gick bland annat och lunchade på stan, handlade, pantade burkar och lite andra grejer! Vi hann titta in på veckans allehanda en sväng också, där jag hittade en Depeche vinyl för 10 kr, och en kentskiva jag inte hade för 20! Men dessa två blev jag faktiskt dessutom bjuden på så det var ju bara ännu bättre, tack tack tack!
Och när jag kom hem så väntade även Chronicles Of Life and Death på mig i brevlådan, även den fick jag gratis!! Love life.

Och idag: Jag har bokat biljetter till blink. Blink-182. Fattar ni? Förvisso är det inte förren nästa sommar, men ändå. Herregud. Känns så jävla overkligt. Jag och Ellen i Dublin, Irland nästa år alltså. FUCK YES. (Har lite svårt att uttrycka lycka nu för det har inte sjunkit in än. Så nu känner jag mig nervös av nån anledning, och trött. Kanske för att jag inte sovit något inatt..)

Sen har jag och mamma tagit oss en sväng ner på stan, fikat på Opalen och efter det blev det en tur till Storheden där mami införskaffade sig en ny telefon! Och jag känner att jag redan skrivit alldeles för mycket så jag ska avsluta här och sätta mig framför tv:n!

//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0