And if I'm being honest; I'm getting there

Jag känner för första gången att mitt liv är hektiskt, därför jag knappt har tid att skriva här mer.
Igår var vi grymma och stekte parisare på gültzauudden, sen blev det ett träningspass på Helex efteråt. Sisådär lagomt trött på kvällen, jo! Fast kunde ändå inte riktigt hålla mig när Jonte frågade om vi skulle hitta på något på kvällen så vi for ut en sväng och hängde i nån timme.

Idag drog jag mig till skolan vid halv tio, hade lektioner till fem. Sprang en snabbis på stan i Luleåstaden innan jag tog mig till Bodenstaden för att jag glömde hämta ut pengar, smart som jag är. Mötte upp Jolina en snabbis också, finfint. Nu har jag nyss kommit hem och egentligen borde jag packa istället för att sitta här, för imorgon bär det ju av mot Stockholm för mig och Suss, ska bli himla fint!! Så jag ska väl ta tag i det där med packandet nu. Tusen grejer att göra känns det som.

Så, blir nog inte så mycket uppdatering under helgen, om ens nån, bara så ni vet!

Puss beloved ones!

P.s jag gillar att jag och Suss är bra förberedda, vi har tre systemkameror med oss, haha bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0