Don't pressure us, anxiety

Kanske inte jordens bästa kvalla, och det känns förövrigt som att jag spammar med låtar hela tiden, men herregud kan inte riktigt fatta att det kommer så mycket fin musik just nu. Här är i alla fall AvAs nya låt Anxiety och ja, FYI, jag började gråta i introt och gjorde det genom hela låten första gången jag hörde den. Kanske är det för Toms röst är helt jävla underbar, eller så kanske är för att den passar så fruktansvärt bra nu, textmässigt, tänker bara på all stress med sista året och studenten och den ständiga frågan "vad ska du göra sen?" Jag har ingen jävla aning, förresten. Bara så ni vet.

"I'm running from the truth, 'cause it fucks with my mind"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0