I'm not a self-help book; I'm just a fucked up kid

Jaha. Då var den här. Sommarlovets sista dag. Känns faktiskt lite konstigt att åka till skolan imorgon, haha. Det här kanske borde vara ett sånt inlägg där jag sammanfattar min sommar och skriver en massa händelser och sånt, men vet ni vad? Jag orkar inte. Men jag kan ju säga såhär: sommaren 2011 har varit galet fin och bra, japp, det har den.

Drog ner på stan och till Jolina idag på eftermiddagen, vi tänkte gå och fika men kom på att det var söndag och klockan fem har inga fik öppet, heh... så det blev frasses en sväng och sen hängde vi hos henne. Fina lilla oliven!

Nu har jag spelat in ett till blandband på kassett så jag ska lyssna några varv på det, hihi. Sen ska jag försöka lägga mig i någolunda tid, trots att jag faktiskt börjar klockan ett imorgon.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0