Today was just a downer

Idag har jag inte gjort någonting. Eller jo, varit ner på stan en sväng med pappa, men det är inte så intressant så istället tänkte jag avslöja lite saker om mig själv som du kanske inte visste! Fast kanske ändå. Beroende på vem du är. Haha.

1. Jag hatar att planera
Verkligen hatar. Eller ja, om det är en resa eller så kanske, men annars vill jag bara göra allt spontant. Göra det jag känner för för stunden.

2. Jag kan tycka "mörk musik" är galet fin, trots att jag ofta är glad som person
Ja, att jag skämtsamt kallas för emo kanske inte är helt taget ur luften, hahaha. Jag tycker "mörkare" låttexter är fina. Exempelvis lyssnar jag mycket på William Control, Depeche Mode och Nine Inch Nails för tillfället.

"I feel nothing
Fuck like sick despair

All this suffering, goddamn don't you care?
Here's the rope
Tie me up to the bed

Pull it hard, break the skin, take me out of my head"

3. Jag tycker det är snyggt att röka och lukten av cigarettrök ger mig en fin känsla i hjärtat
Nej, jag har aldrig provat röka, men jag tycker det är så fruktansvärt snyggt. Kolla bara här. Eller här. Anledningen till varför jag jag tycker cigarettrök luktar gott vet jag faktiskt inte. Det är nog för att det för mina tankar till sena sommarnätter med fina människor.
Nu orkar jag fasen inte skriva mer, så ni får nöja er för ett tag. Pusses!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0