I woke up in a car


Skellefteå, Stjärnhov, Flen, Gnesta, Stockholm, Tallinn, Åkersberga, Uppsala, Gävle, Rättvik, Mora. Och ett par tusen ställen till. Jag vet inte riktigt var jag ska börja och vad jag ska berätta om. Men jag kan ju säga såhär:

Vi har virrat runt på e4an, varit på bilmuséum, besökt en av Sveriges dödaste städer, fikat med Siri och familj på Waynes Coffee i innerstan, kryssat med Tallink Silja, varit irriterade och skrattat åt japaner, åkt tunnelbana, köpt skivor, hälsat på morbror, besökt Uppsala domkyrka och sett bland annat Gustav Vasas och Carl Von Linnés gravar, ätit massa hotellfrukost, besökt Carl Larssongården, bott en natt i Mora, köpt dalahästar i Nusnäs, köpt vinyler i Gävle, och åkt hur mycket bil som helst.

Kommentarer
Postat av: LisA

Något säger mig att Gustav Vasas och Carl Von Linnes gravar var det du uppskattade mest ;)

2011-08-04 @ 17:26:42
URL: http://lisasonjamarie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0