Happy birthday, you're not special!

Jag har haft världens finaste födelesedag och rubriken är faktiskt från en låt. Haha. Nåja, jag har fått jättefina presenter; pengar, världens mysigaste dunjacka, body butter som luktar kokos, hallonkräm, Straight To DVD med All Time Low, kalejdoskoppyssel, kramar, pussar och gratulationer. Tack alla! Ni är så himla himla fina.

Kan även berätta att jag höll löftet jag hade gällande alkohol, japp. Inte en droppe före min 18årsdag. Fuck yes, tillåt mig att vara lite stolt över mig själv i alla fall! Annars har jag utnyttjat min myndighet på detta vis idag: skapat ett EGET traderakonto, hängt på banken och beställt ett visakort, och sen traskade jag och Alexandra till Friends och jag drack min första cider utan etiketten 'ALKOHOLFRI', för att jag kan.

Suck on that, bitches.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0