Happy holidays you bastard!

Jahaja! Dagen före julafton. Hej 23:e december!
Idag har jag faktiskt fått massvis med julkänsla, det känns himla fint. Har slagit in min sista julklapp, gjort ischoklad, julfikat, myst och sånt där! Dessutom har jag och Erik försökt få till en fin bild på oss två att ge bort till släktingar, men ja, hur det gick var ju en annan sak... 

"Alltså, vi kan inte ta den bilden heller..."
"Varför inte?"
"Men ser du inte? Den där skuggan får det att se ut som att hela min tröja är söndersvettad"

Nu sitter jag bara här och gör ingenting, och på en strax (okej då, typ en timme) så blir jag upplockad av Lisa, så bär det av en sväng till Luleå och tillbaka med henne och Rickard! WOOOH, bra dag med andra ord!

Och eftersom jag troligtvis inte lär skriva här imorgon så säger jag det nu; GOD JUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0