I'll love you until the end of time

När jag fyllde år för ett tag sen fick jag en bok av mamma. "Jag tänkte att du kanske hade velat ha den här" sa hon.
Den här boken kanske inte ser så mycket ut för världen, men här har det sparats foton, urklipp, gratulationskort och till och med hårlockar.
Slår man upp första sidan står det i versaler "Stinas bok". 

Den 9/5 1994
"Du ljuvliga lilla människa, som är så full av nyfikenhet, glädje, humor och klokhet. Vilken lycka för oss, dina föräldrar, att just du kommit till oss"

31/8 1994
Du pratglada lilla rackare, som babblar allt möjligt från morgon till kväll. 'Titta', 'äta', 'ut', 'pappa' gurglar och spottar. Du charmar de flesta. Kaxig och orädd."

19/12 1994
Ett litet charmtroll som gärna vill ha sin vilja igenom, om det inte går med ilska och gråt, så fyrar du av ett bländande leende (med alla sex tänder) och huvudet på sne. Ganska svårt att inte smälta. 
Premiär idag med klättringen, du drog dig upp på soffan. Förresten, så heter du 'Tiiiiaaa' enligt dig själv."

Jag älskar er så himla mycket. Det finns inte ens ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0