Why dance with the devil when you have me

Försökte få mig ut någon på en fika idag, men det gick inte så bra. Antingen så var de bortresta, förkylda eller så fick jag inget svar. Nåja, drog en sväng på stan med mamma och Erik i alla fall, lånade en bok från biblioteket och sen hjälpte jag till att handla lite inför nyår. 

Haha, kändes ascoolt när jag frågade om boken här ovan (har fått något konstigt ryck och vill läsa en massa klassiska böcker, vet inte vad som hänt) så säger bibliotekarien först att boken är borta men hon kan gå och titta en gång till, och så plötsligt hittar hon den!!! Plus att den ser ut som äldsta boken ever och är helt söndrig och det känns som att det kommer hända något magiskt om jag öppnar den <3<3<3<3 hahahaha.
Nu ska jag forstätta den här dagen med lite körkortsteori. Kuuuul. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0