Dance fucker, dance

Ja-a. Precis såhär glad har jag känt mig inombords idag! För det är en väldigt speciell dag idag, den åttonde februari. Ännu mer speciell var den för två år sen dessutom, hihi.

Iallafall, idag har varit en relativt lång dag ändå. Graf på morgonen, lunch, engelska och - håll i er - IDROTT. Japp, typ första idrottslektionen på en månad. Jag är duktig.

Nu sitter jag här och lyssnar på Miley Cyrus version av Girls Just Wanna Have Fun (don't judge, jag behöver omväxling.. jag lovar att du också gör sånt och bara inte vågar erkänna... haha)
Jag ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt och sen ska jag inte göra något aaalls för gissa vad? Imorgon är jag ledig! Åh gud, känslan av att få sova ut på morgonen, underbart. Har ingenting planerat alls för imorgon, förutom att jag och Lisa ska fixa på vårat NK arbete dårå!

Kärlek och pussar
//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0