Fuck forever, if you don't mind

Dagar som denna önskar man att det kunde bli vår eller sommar bara sådär. Jag ska vara ärlig och medge att det tog emot lite att gå till bussen i -29 graders kyla. Eller, kyla? Det är fan inte ens värt att kallas kyla, det är tusen gånger värre.

Nåja, tog mig till skolan iallafall och började dagen med psykologi som var intressant och skoj. Sen blev det lunch på sushibar med Suss & Josse, sen ett par till lektioner och avlslutade dagen med text och jag och Suss kämpade på med vårat skomärke och fick fin feedback på our hard workwork, hehe.

Så har min dag sett ut. Nu är jag trött. Blir nog en tidig kväll, mmh. FREDAG IMORN!

//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0