I'm proud and ashamed every forth of July

 

Idag fick jag lite sovmorgon som jag tackade för och tog emot med öppna armar. Väl på skolan så hade vi MUM och efter det så blev det faktiskt utelunch med Suss och Alex vilket var himla trevligt och mätt som tusan blev vi också, hehehe... Sist hade vi psykologiprov och det gick väl helt okej ändå. Skrev 6 sidor och det kändes tamefan som en hel jävla bok, haha!

Sen blev det bussen mot B-town och jag måste bara berätta för er att jag blir allvarligt ledsen när jag kommer in i stan. Åhlens stänger, det är typ ett par hyllor kvar med grejer som de tryckt ihop och rear ut, Lundins skor (vid dressman, visst heter det så?) har blivit nåt ställe där de typ säljer metaltröjor och barnkläder (ser det ut som i vilket fall...) och där reas det också ut för fulla muggar, allt ska bort. När jag tar bussen hem möts jag ett par skyltar som skriker "ledig lokal, ring 070------- för att hyra". Och jag som tyckte Boden var dött tidigare.

Nåja, har inte gjort något speciellt minnesvärt nu ikväll, hetsat upp mig lite och insett att jag behöver (läs: vill ha) en jävla massa grejer jag inte har råd med. Blä!

Godnattt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0