Men det är inte samma sak nu











Jo, blev bjuden på melodifestivalens genrep här i Luleå. Såå, varför inte tänkte jag. Jag är egentligen ingen melodifestival-människa alls, men det var väl trevligt och sisådär :) Tattade med mig massa gratis vitaminwater iallafall efteråt, hehehe...

Musiken vet jag inte, blev lite glad av Swingfly's låt, annars så var det väl ingenting speciellt skoj direkt, haha. Nu orkar jag inte skriva mer om det utan ni får väl titta imorgon om ni har lust, JARRO!

Just nu är jag trött som en jävla... nånting. Klockan är drygt elva så jag försöker hålla mig vaken ett litet tag till, annars lär jag väl vakna typ åtta på morgonen imorn, ehe.
Pusses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0