Pick me up now, I need you so bad





Började denna fredag med en sån där redovisning. Så _himla_ skönt att det är bortgjort och klart. Nu har jag ingenting jag behöver göra i helgen! Finns inte ens ord för hur fint det känns. Nåja, efter skolan och allt sånt var klart så stack jag hem, åt middag och gick ut för att möta upp Ellen. Köpte lite gottis (MANGO!) och sen begav vi oss hit till mig. Hon stack hem för ett tag sen och jag måste säga att det är väldigt mycket trevligare att vara två och bara göra ingenting än att göra det själv.

Nu är jag så trött så ska snart plocka bort allt som ligger på sängen och krypa ner under täcket med en bok, faktiskt.

Massa kärlek
//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0