Please mom, you ground me all the time

Jag är lite tröttis efter dagens bravader, vilket innebar att prova på vuxenlivet genom att stå i en ishall och titta på U14 som spelade hockey med en kopp med ishallskaffe i handen. Kan inte säga att det var speciellt roligt men det gjorde mig stolt i alla fall.

Fick med mig en flanellskjorta hem också, fast inte från ishallen då, det hade varit lite väl... hahaha. Nej, men jag gillar den himla mycket och det var ett tag sen jag köpte något jag faktiskt behövde. Dessutom har jag och Ellen gjor oss planer till kvällen, det blir massa godis och film! Låter som en jävligt bra lördagkväll.

Nu ska jag ta mig en panodil.
//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0