Säg mig var du står ikväll

Det är fredag. Fredag är för det mesta och alltid bra, fast idag har varit extra bra! För det första så fick vi sluta tidigare, istället för 15.30 blev det 14.00, v-i-c-t-o-r-y! Efter vi slutat så drog jag till sävast på direkten och traskade hem till Stina för att spendera eftermiddagen och kvällen där. Vi har hängt, sett forrest gump (finally, ja!) och dessutom fick hennes hår ett dussin nya rastaflätor, haha. Sen blev jag bjuden på massa god mat och det var ju inte helt fel det heller!

Efter jag kommit hem vid halv tolv så blev det en varm dusch, kiwi och sen tittade jag och pappa på inspelade musik-VHS-filmer från sjuttio & åttiotalet. Fick se en massa Sex Pistols så det var sweet! Hihi.

Puss
//s

Kommentarer
Postat av: stina

wie! hade det väldigt mysigt med dig snuuzi. tog dock en jävla tid att få ut alla rastor HAHA <3<3

2011-02-20 @ 14:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0