Sixteen year old girl, in a hollow carved out place

Åh vilken jävla dag! Är helt utmattad. Dock har det inte riktigt sjunkt in ännu att jag faktiskt har sportlov, och att jag åker till Göteborg på söndag! Ih. Dagen började i alla fall med en riktigt rolig lektion i naturkunskap :D!!! nej, det var nog det tråkigaste jag varit med om på länge.

Sen på mediekommen på fortsätte jag och Julia våran jakt på band till vernissaget. Hur det gick? Nja, njo, sådär! Fast jag måste medge att jag kände mig vuxen när jag ringde till typ tusen samtal till viktiga Stockholms-människor som har hand om artistbokningar. Multimedian var det inte så mycket med, orkade inte anstränga mig riktigt.... haha.

Ja just det, vi kom förresten på var vi borde åka på klassresa. Till skåne, för där finns det tydligen självplock på majs!!! Fatta fint att kunna gå runt på ett majsfält och plocka majskolvar, hahaha.

Nejni, nu ska jag kolla på ett BB-avsnitt och vänta på att maten ska bli klar. Efter det så ska jag och Lisa kolla Linas Kvällsbok, fuck yes!!!

//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0