There's no love here


"I haven't been this scared in a long time
And I'm so unprepared so here's your valentine
Bouquet of clumsy words, a simple melody
This world's an ugly place, but you're so beautiful to me"

Jag är nog rätt neutral till alla hjärtans dag. Tycker inget speciellt egentligen. För mig har det mest varit som en vanlig måndag idag; segt att kliva upp på morgonen, mer segt med en massa lektioner och en jävla massa minusgrader (-30 grader, hej hej!) Ja, häng på skolan blev det efter vi slutat blev det också, trevligt trevligt! (Tack för kortet söta Josefine, och jag skäms för att jag inte gett något tillbaka... men puss!)

Nu känner jag mig arg. Lite less kanske också. Fick nyss veta att mina kära pojkar i mitt favoritband har skjutit fram albumet till slutet av det här året/början av nästa. SLUTA SKJUTA FRAM FÖRFAN. Thomas Matthew DeLonge, speciellt du, är så fruktansvärt dålig på att hålla deadlines. Haha, well... egentligen är ju inte saker och ting bekräftade sådär på riktigt men jag bara väntar på det. En del inom mig hoppas fortfarande...

Nåja, jag älskar de lika mycket för det i alla fall, det gör jag. Och jag väntar om de så tar tusen år.
(Note to self: sluta lyssna på Nine Inch Nails, Stina. Det gör dig bara ledsen och du får en skev syn på livet.)

Massa kärlek
//s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0