This vacation's useless, these white pills aren't kind



Om jag är nöjd? Jag är förjävla nöjd. De passade perfekt och där rök mina sparpengar som jag skulle till Stockholm med. Nejdå, bara lugn. They will be replaced. Kan det inte bara bli vår nu så jag får använda these pretty shoes?!

Något som dock var lite roligt var att jag fick två SMS-avier när jag skulle hämta ut paketet, det visade sig sen att jag fått nån annans skor också, haha. Tycker synd om människan som väntar på sin beställning i en ort i söder och sen ligger den i norrland istället...

Nåååå, annars har jag haft en väldigt bra dag idag! Känns ju rättså fint. Älskar dessutom när Lisa råkar säga saker liiite för högt på bussen ;) Hahaha, underbart.

//s

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAHA <3

2011-02-25 @ 09:38:36
URL: http://lisasonjamarie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0