Your hands they shake with goodbyes

Man vet att det är en bra dag om man får ligga kvar i sin varma säng trots att klockan snart är tolv, lyssna på Always och drömma sig bort lite för en sekund eller två. 

Jag har egentligen inte så värst mycket att säga som är av värde, men å andra sidan - när har jag det? Haha, jaja, men gårdagen var himla trevlig förresten. Det blev Inception som var jävligt bra gjord och bra over all, dock måste man hänga med hela tiden för att fatta den (vilket jag faktiskt lyckades med! Hehe.) 

Ikväll, eller i eftermiddag så drar jag iväg till Göteborg och kommer tillbaka på onsdag. Ska bli himla trevligt, jag har inte varit i Göteborg sen vi var där på klassresa typ -06 tror jag bestämt. Nu så håller jag på att fixa mig lite filmer och serier att se på tåget, så om vi inte hörs innan jag drar så säger jag HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0