Beautiful, I'm a loser alive




Det känns skönt att jag har fått tillbaka min kreativitet lite, och förhoppningsvis kan det komma att hjälpa mig i framtida skolarbeten också. Just nu vill jag bara springa runt och knäppa kort på allt och alla och det känns tomt när jag inte har något nytt att redigera i Photoshop eller pilla på i InDesign. Jag tror jag har valt rätt linje iallafall, haha!

Idag har jag gjort lite olika saker, varav att springa ute i minus trettio graders kyla med kameran och ta kort på snötäckta landskap var ett. Höll på att förfrysa fingrarna litegrann sådär men det var värt det i alla fall. Efteråt så har jag bland annat försökt styra upp mitt liv lite (vad det nu ska betyda) och badat badkar. Nu sitter jag här ren och luktar solmogna frukter och passion (enligt min bodylotion, alltså) medans William Control spelas ur spotify.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0