Can you feel the cold tonight?





Jovisst, första skoldagen gick bara bra! Förutom det faktum att jag troligen hittat mitt nya hatämne; naturkunskap. Jag trodde verkligen jag skulle få slippa det men what to do liksom... något inom mig säger att jag kommer tvinga Ellen att hjälpa mig x antal gånger, haha! Efter vi var klara så hade jag inget för mig så jag hängde med Josefine ett tag på skolan och sen drog jag mig bort till Clas Ohlssons för att köpa ett par nya hörlurar.

Väl hemma så möttes jag av några styckna paket!! Hihi alltid lika kul. Denna gång kom lite saker jag beställt på juldagen;

- First Date (Singel)
- Blink 182 (CD, aus version)
- All The Small Things CD1 (Singel)
- The Rock Show (Singel)
- En EP med låtar från TOYPAJ, EOTS & DR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0