Carolina is a state in the states



Har det där ämnet som kallas för multimedia för tillfället och det är väl helt okej, vi ska samarbeta med engelskan och skriva dikter och resten orkar jag inte berätta. Jag har i alla fall kommit så långt att jag har skrivit ner mina favoritord i ett dokument!

Tangerine, obvious, raibows, illusions, breathe, misery, spectacular, rollercoaster,violence, silence, predictable, contol, useless, sirens och thunderous har jag kommit fram till hittills, hehe. Och nej, de är inte mina favoritord på grund av vad de betyder, utan hur dom låter när man uttlar dom, haha!

Slutar 13.20 och sen blir det fika på stan! Finfint, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0