Come on and lie to me


Jag bjuder på en mobilbild, eftersom jag tyvärr inte har annat, haha!


Idag är det Onsdag i vilket fall, och det har betytt webbtidning hela långa dagen för mig, fast jag skulle inte direkt vilja påstå att dagen har känts lång, trots att jag var världens tröttaste på bussen hem. En sak till som är lite konstig är att jag inte vet alls varför och hur jag har kunnat få träningsvärk i det högra benet när jag inte ansträngt mig speciellt mycket, eeh! Intressanta fakta, jag vet.

Nej allvarligt talat så har jag inte så mycket att berätta för er små sparvlar, jo, jag fick hem min sista singel idag (What's My Age Again?) och annars längtar jag tills imorgon för då är det ny Lunchtime w/ smosh! Och med det sagt så tänkte jag krypa ner i min säng alldeles strax och titta på Control. Sweetness!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0