Girls don't like boys, girls like cars and money

Hehehe, det här blev reslutatet av kvällen. Jag gått en jävla massa dessutom så jag lär väl ha träningsvärk imorgon också, haha joy! Först till Ellen, vidare in mot stan, fagernäs och slutligen hem till mig, på vägen passerade vi Ica Supermarket och dom hade extrapris på kiwisar, 10 st för 19 kr! och Ellen köpte sig en mango. (ERE EN MANGO, ERE EN MANGO?!) Så vi bestämde oss för att fira våran anniversary (som är nu på tisdag) lite tidigare med FRUKTKALAS!

Nä, nu ska jag faktiskt vara tråkig och tänka på att jag ska upp tidigt imorgon, rättare sagt så står väckarklockan på sex, så jag ska lägga mig och läsa lite ur Fightclub som jag fått låna!

Pusses

Kommentarer
Postat av: Hemin Bandello ( Modelitós )

Deet är najs :) lägg upp mer bilder på dig själv! Det är då bloggen blir lite mer intressant hehe

2011-01-17 @ 01:04:13
URL: http://bigdaddyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0