Give me a sign, I wanna believe



Jag dör och är övertygad att jag kommer hicka upp mina inälvor inom en snar framtid, tror jag aldrig haft en sån här våldsam hick-attack, hahaha... annars sitter jag och gör ingenting. Har inte gjort det sen jag kom hem heller så sånt är ju bra! Lalala. Det känns som att jag fyller meningarna med obetydliga ord och skulle korta ner det här till hälften och ändå få nåt sagt (=ingenting?) äsch, äsch, äsch jag vet inte.

Jaja, har mediefabrikat idag iallafall, kommit igång lite smått och det är väl bra det med. Nu borde jag egentligen jobba på min grafiska profil. Gör jag det? Självklart inte... känns som att jag kommer slå ihjäl rätt mycket tid med den där uppgiften på tåget imorgon.

Nu ska jag hitta på nåt vettigare. Eller helt enkelt inte! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0