I feel your warmth and it feels like home



Jag ska alldeles strax springa iväg till ica för att handla kakao, för jag ska baaaka! Men som vanligt när jag inte har någon press på mig så skjuter jag upp saker, haha. Lär väl sitta här och fiolosofera tills klockan är kvart i nio och nåt händer... okejdå, jag skaaa! Annars så underhåller plus-44 mig med akustiska låtar och det är jättefint.

Idag då? Idag har jag haft graf och engelska, varit till tandläkaren på blixtvisit och hängt på trean. Idag är det också min och Ellens bröllopsdag, vi firar att det är fyra år sen vi gifte oss på en fyshälsa-runda på högstadiet! (Därav bilden)

Nej hörrni, nu ska jag minsann springa iväg och göra nån nytta! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0