I said, "Don't let your future be destroyed by my past" She said, "Don't let my door hit your ass"

Hahahaha jag dööör! Och jag blir så fruktansvärt glad. Jag skulle återskapa mitt twitter account men det gick inte så jag var tvungen att uppge en ny e-mail adress, så jag tog helt enkelt en väldigt gammal sådan. När jag sen loggar in på mitt konto så ser jag att jag har sparat anteckningar av någon anledning, haha den här är från 18/1-06. Fem år sen ganska precis.

Det sjuka är att jag minns det här, jag minns det här precis och i detalj. Don't Leave Me skickade Ellen till mig och jag minns även att vi var i ishallen med skolan och vi gick runt och citerade slutet på live-versionen av låten, som det handlar om. ("Heeeya, hey Mark, we have a very special person here that wants to say hi. Guys, this is Satan") och jag minns även att Happy Holidays You Bastard var på repeat på min avlånga A-ONE mp3 för 899:-.

Det här gjorde min kväll, så jävla fint! Thanks for the memories, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0