I saw Virginia get rid of Langely, and its secrets too





Idag har vi rockat mediefabrik, Josefine och jag! Vi har mest tagit bilder på folk, och lyckades faktiskt hitta några som ville göra P-gubbe smileyn (:P) för oss. MIN FAVORITPOSE, OKEJ? Sen har vi gjort egna objektiv också, no need to spend flera tusen på objektiv när man kan göra egna, hehehehe...

Efter skolan sprang jag och handlade lite och hann precis med bussen efter det, tur det för annars hade jag fått vänta länge på nästa buss. Väl här hemma så har jag lagat mat som var uppskattat och nu ska jag och lillebror titta på ett avsnitt av solsidan, love!

P.s: Om ni vill läsa våran webbtidning så kan ni göra det här! >eNTIdning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0