I wish for peace with electric silence



Fredag, fredag, fredag, fredag, FREDAG!!!
Jag är glad och det har hänt en massa bra grejer idag. Dagen började i vilket fall med att stoppa nonstop-godisar i plastmuggar med varmt och kallt vatten i, väldigt intressant skulle jag vilja säga, eller inte alls. Som sagt, naturkunskap, eh...

Sen för övrigt så har jag varit riktigt genuint lycklig idag, pappa undrade om jag ville hänga med till Stockholm nästa fredag. Om jag ville det? Det är klart, klart som fan!!! Det blir bara över dagen men det spelar ingen roll, Stockholm är Stockholm och Stockholm är underbart om det så bara varar under ett par timmar.

Efter skolan sprang jag, Lisa och Josefine på stan en snabb sväng och jag köpte mig ett anteckningsblock jag tänkte använda till idéer och annat skolarbete, men jag invigde den med att börja kladda ner lyrik så det blir väl en blandning, haha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0