I'll wash my bloody hands and we'll start a new life



It's easy to slip away
And believe it all


Jag tänkte börja med att skriva att jag inte har gjort något alls idag, men det har jag faktiskt! Dock kanske det inte är så kul att höra på men vem bryr sig... anyhow så började jag dagen med en promenad i jävlar snöstorm, jättekul... haha! Sen in i duschen och efter det så har jag rensat min gamla dator på bilder och efter det kan jag  även informera er om att det blev ungefär 2500 nya objekt i papperskorgen.

Nu har jag precis ätit middag och ska bege mig ut i kylan once more (thank god att det har slutat snöa i alla fall) och traska till stan för att träffa Ellen. Vi ska dra ut på en promenad runt till fagge sen för att hämta lite grejer och sen blir det troligtvis ica eller nåt liknande, hehe! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0