The happiest day of my life is the day that I die





Startar det hela med en väldigt brutal rubrik, haha nä, det är bara en låttext så ni kan vara lugna. Idag har jag sprungit runt i staden Luleå med mamma och Erik, köpte mig bland annat världens finaste vårjacka och jag är så nöjd! Har sökt efter den perfekta jackan nu ett bra tag och jag hittade den på H&Ms herravdelning faktiskt, don't judge! ;) Fast den är inte helt klar än, den ska pimpas lite innan.

Träffade efter några timmar Alexandra och vi sprang runt lite till i butiker och stötte ihop med Josefine också faktiskt, finfint! Nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt och sen iväg till Sam för att umgås med honom och Jonte! Puss

P.s Jag vill bara påpeka att bilden ger varken färgen på jackan eller modellen rättvisa. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0