Stockholm vaknar långsamt, på droger och på sorg






Stockholm var underbart fint. Vi vandrade runt, tittade i lite butiker. Hittade mig min flagg-patch jag sökt efter och velat ha väldigt länge. Dessutom Good Charlotte's Good Morning Revival och en platta med Depeche's samlade singlar på bengans.

Efter det träffade jag Siri för en fika på Waynes och det var himla trevligt även fast det var lite kort, men vi får ses snart igen! Traskade tillbaka till hotellet ensam (hehehe, med mitt dåliga lokalsinne och jag hittade!!) och på vägen insåg jag att jag verkligen älskar denna stressiga, stora stad. Åååh, ville inte åka hem :(

Hotellrummet hade förresten världens bästa fönsterkarm där man kunde sitta och läsa och titta ner på gatan. Fint eller? Ja!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0