I just want one more night with you

(Att egofota och se ut som ett mongo är ett bra tidsfördriv)

Ja, eftersom det spöregnar ute för tillfället kan jag väl passa på att uppdatera lite här också! Just nu sitter jag i Stockholm, eller närmare bestämt Stjärnhov, där vi bor hos bekanta. Resan ner började med att bilen gick sönder i Skellefteå, så det blev hotellnatt där istället för Sundsvall som det var tänkt från början. Vilket betydde att det blev rätt långt att köra igår, närmare tolv timmar i sträck för att vara korrekt. Nåja, sådär vid elva på kvällen var vi framme i alla fall! 

Annars är jag glad, glad, glad för det mesta och saker och ting känns bra! 
Nu vill jag bara in till Stockholm stad, men det blir nog på torsdag tror jag, då vi drar till Estland också. WOOH! I'm out!

(Here we lay again 
On two separate beds 
Riding phone lines 
to meet a familiar voice 
And pictures drawn from memory 
We reflect on miscommunications 
- - - 
Turn our music down 
And we whisper 
"Say what you're thinking right now"

Ja, den här låten är fruktansvärt bra och beskriver saker galet bra också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0