Out of this town



Vaknade förvånadsvärt tidigt idag av någon anledning. Fixade i alla fall klart inför Stockholm, eller ja, bokade flygbiljetter och boende! Känns asbra även fast det blev lite mer pengar än vad vi från början trodde. Men alltså, Stockholm i tre dagar med finaste Sussilullan. Känns hur jävla bra som helst.

Sen blev det ut en sväng med Ellen och vi satt på en kulle mitt emot Seven Eleven och pratade i nån timme! Mys. 
Ååh, och sen längtar jag till imorgon hur mycket som helst. Alltså, obeskrivligt mycket. Ni fattar inte. Blink-182, världens absolut finaste band i mina ögon och öron, släpper ny singel imorgon. Up All Night. Fattar inte, kommer bli så jävla underbart och jag är så fucking excited.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0