It doesn’t matter where, I don’t care if people stare...



...'CAUSE I FEEL LIKE DANCIN' TONIGHT!

glad_tjej_93 har haft kanske den bästa dagen på länge idag. Anledningar?

Sovmorgon till klockan halv ett, fika på skolan, kommunen ringde och erbjöd sommarjobb (1:a perioden dessutom), jag och Suss fick ett OK av Kalle angående våran kickass projektarbetes-idé, alla uppgifter innan sommarlovet är klara och inskickade, min nya strömsladd kom idag, jag har umgåtts med massa fina människor och vädret är F-U-C-K-I-N-G FABOLOUS. 

Nu ni, nu ska jag lyssna på underjävlabara All Time Low och glädjas åt att jag inte har någon mer skola förren nästa torsdag, då det är avslutning. Ah juste, glömde jag nämna att jag också åker till Göteborg på söndag? Love life. (Tomorrow holds such better days)

Puss!
//s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0