Me and you, living under a paper moon




Fick säga nej till Luleå idag, för det blev utrensning av förråd för min del. Senare mot eftermiddagen kunde jag dock inte hålla mig från det fina vädret så jag och Ellen drog ut en sväng på stan och spenderade lite pengar och åt en dagobertsmacka i lekparken vid kyrkan. Så jävla somrigt och underbart!

Ah juste, promenerade ju iväg till fagernäs igår för att se fight club med Ellen som vi tänkt se nu hur länge som helst, när jag kommer dit och Ellen stoppar in filmen i VHSen så går filmen sönder. Hahaha asså vad fan, det är inte meningen att vi ska se den där filmen alltså. Men vi hade det trevligt i alla fall! Vi såg The good girl som gick på nian. Asbra film. Promenerade hemåt vid halv tolv nån gång, det var tur att Johan ville hålla mig sällskap i telefonen, annars hade jag nog tråkat ihjäl lite.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0