This world is just illusion, always trying to change you



Det finns ingen låt som är jobbigare att lyssna på den här, Illusion med VNV nation.
Jag hittar inte riktigt ord till att skriva, jag tappar bort mig och har en konstig obehaglig känsla i magen eftersom jag lyssnar på den medan jag skriver det här. Den här låten är alltid den låten jag lyssnat på när jag mått dåligt, gjort saker jag verkligen ångrar och till och med vid dödsfall. Oftast klarar jag aldrig att lyssna klart på hela, eftersom jag känner direkt hur ögonen tåras när jag hör de första tonerna som utgör introt.

Men den är så fin ändå. Så jävla fin och bra.

"Everyone has hopes
You're human after all"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0